Zoeken in de blog van liefdevoorwol

vrijdag 10 november 2017

*Kreadoe*

Een jaarlijkse traditie inmiddels geworden, de Kreadoe.
Ik ging er een paar jaar geleden altijd al heen met 2 tantes en mijn nicht Miranda van
(hippp in huis) Helaas door lichamelijke klachten konden mijn tantes het jaarlijkse traditie niet meer voortzetten, maar ik ga nog steeds ieder jaar met Miranda.

Op instagram kwamen we al goed in de sfeer van alle foto's van mede instagrammers die eerder in de week een bezoek aan de kreadoe hadden gebracht.
Wij mochten afgelopen vrijdag en wat hebben we weer een heerlijke dag gehad.
Heel veel inspiratie kunnen op doen:




Een wolplein vlog van Saskia Laan bijgewoond, een praatje gemaakt met Mr. Cey, omdat we zo nieuwschierig waren hoe hij aan het haken is geraakt en Annemarie van Studio Hip en Stip mogen ontmoeten.
Wat een leuke vrolijke vrouw! Heb alle werkjes in het echt kunnen bewonderen die in haar boek staan.
Mijn complimenten en wat ben ik blij dat er weer een tof haakboek op de markt is!
Aankomende zaterdag mag ik op haar boeklancering komen, wat een eer dat ik hiervoor ben uitgenodigd. Ik heb er heel veel zin en zal jullie daarna bij praten over dit feest!


De avond voor de kreadoe had ik nog wat hartjes gehaakt voor in het bad van badeninliefde van @hartedeeltjes.


En ze liggen er in en kunnen gebruikt worden


Ik heb weer genoten van dit jaarlijke kreadoe uitje en ben met mooie bollen wol en leuke labels thuis gekomen. Gisteren gelijk begonnen met de prachtige streng van longyarn en ik maakte er een col van. Ik had er een patroon van gekregen alleen was dit een breipatroon en daar ben ik niet zo goed in. Ik heb hem dus lekker gehaakt met haaknaal 20, met alleen maar vaste, dit is mijn snelste projectje ooit geweest, heerlijk daar hou ik van!! Een snel thuis projectje hihi
 De label van de col komt van mez11 vandaan.



Tot snel! 

Veel liefs Lilian

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blog en het was gezellige op de KreaDoe hé?! Ik ben donderdags als Blogger geweest, ook erg tof om te mogen meemaken! Geniet nog van alles en fijne dag morgen bij Annemarie!

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh gaaf zeg als blogger! Ja was dit jaar echt weer een feestje. Dank je wel voor je lieve berichtje en fijne avond nog🌸

      Verwijderen