Zoeken in de blog van liefdevoorwol

vrijdag 18 augustus 2017

* Bloem haken *


Kadootjes geven is altijd leuk en een kadootje oppimpen maakt het nog feestelijker!

Mijn zoontje had een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje en om het kadootje extra feestelijk te maken had ik er een bloem op gehaakt. Achter de bloem heb ik een veiligheidspelt bevestigd, zodat ze hem als broche kan dragen.



In het midden van de bloem heb ik er een knoopje genaaid (knoopje is vd HEMA)

Om de bloem aan het kadootje vast te zetten, haakte ik met een ander kleurtje wol een ketting van lossen.  

Het vrolijke kado papier is van de HEMA

Ik heb 2 filmpjes gemaakt hoe je de bloem zelf kan haken. Stap 1 is het begin van de bloem en stap 2 is het haken van de bloemblaadjes.





Ik hoop dat de filmpjes duidelijk genoeg zijn. 

Ik wens jullie nog een fijn weekend en heel veel haakplezier!!

Veel liefs, 

Lilian 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten