Zoeken in de blog van liefdevoorwol

woensdag 11 oktober 2017

* Projectbag leukgemaakt *

Herkennen jullie het.... Je bent met een haakprojectje bezig en wil je werkje onderweg meenemen. Heel vaak gebruikte ik dan een plastic tas of deed ik alles in mijn gewone tas...met als gevolg dat mijn bolletjes wol onder de kruimels van de koekjes van de kinderen zit.
Misschien voor velen heel bekend om dit te lezen.

Al een tijdje volgde ik @leukgemaakt op instagram.  Haar projectbag vind ik een uitkomst!! Verschillende maten en multifunctioneel, doordat je hem ook nog eens als mandje kan neerzetten. De verschillende stofjes en printjes maken het helemaal af!

Inmiddels heb ik er 1 in mijn bezit en ben heel enthousiast. Mijn bolletjes voor een project waar ik op dat moment mee bezig ben,  zitten keurig bij elkaar.  Ik kan mijn haaknaalden er in doen en sleur overal mijn haakwerk 'geordend en vooral schoon' ;)  mee. Ik ben er blij mee en wil deze tip graag met jullie delen









Lieve groet,
Lilian

De projectbag zelf bestellen kijk dan eens in de etsy shop van leukgemaakt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten